Δευτέρα, 1 Μαρτίου 2010

Τηλεφωνικά Περιστατικά της Κεντρικής Κοινωνικής Υπηρεσίας της ΚΛΙΜΑΚΑ

H Κεντρική Κοινωνική Υπηρεσία της ΚΛΙΜΑΚΑ, δέχεται  τηλεφωνήματα πολιτών ή φορέων οι οποίοι άλλοτε ζητούν πληροφορίες και άλλοτε βοήθεια σε θέματα που τους απασχολούν και δεν έχουν τη δυνατότητα να βρουν λύση ή απάντηση.
Αυτή η δράση της Κεντρικής Κοινωνικής Υπηρεσίας της ΚΛΙΜΑΚΑ, έχει ξεκινήσει από το Σεπτέμβρη του 2009 και συνεχίζεται έως και σήμερα.
Για κάθε τηλεφώνημα που δεχόμαστε, συμπληρώνεται μία φόρμα, με στοιχεία του ενδιαφερόμενου, το αίτημά του και τις δικές μας ενέργειες. Αρκετές φορές, χρειάζεται να επικοινωνήσουμε με τον ενδιαφερόμενο, ή εκείνος μαζί μας, πέραν της πρώτης φοράς, στοιχείο που επίσης καταγράφεται.
Χρησιμοποιούμε επίσης ένα δίκτυο δημόσιων υπηρεσιών και φορέων, προκειμένου να δώσουμε απάντηση ή λύση στα αιτήματα που δεχόμαστε.
Αξίζει να αναφερθεί πως τα πράγματα δεν είναι απλά, ούτε εύκολα, καθότι πολλές είναι εκείνες οι φορές που δυστυχώς δεν μπορεί να δωθεί λύση, διότι άλλωτε υπάρχει έλλειψη κρατικών υποδομών και άλλοτε επειδή η νομοθεσία δεν προβλέπει κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις.
Στον πίνακα που σας παραθέτουμε πιό κάτω, όσοι αριθμοί είναι με κόκκινο χρώμα, δείχνουν ότι δόθηκε λύση ή απάντηση στο αίτημα του πολίτη ή του φορέα, που επικοινώνησε μαζί μας, ενώ όσοι είναι με μαύρο χρώμα, δεν ήταν εφικτό να έχουν θετική εξέλιξη για τον ενδιαφερόμενο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διευκρινιστική Εγκύκλιος για την χορήγηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2017 από τις Περιφερειακές Ενότητες (εκτός της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ...